Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
HARI ORIENTASI TAHUN 1

30 Disember 2016 - Sebelum bermulanya sesi persekolahan 2017, satu Majlis Hari Orientasi Tahun 1 telah diadakan agar dapat memberi penerangan kepada ibu bapa murid tahun 1 serta memberi pendedahan awal kepada murid-murid tahun 1 ini akan suasana sekolah baru.

Dari pihak PIBG, kami mengalu-alukan kedatangan ibu bapa dan murid tahun 1. Dengan sedikit pencerahan dan kata-kata semangat yang disampaikan oleh En Zaifulsham Ahmad Zakaria, Yang DiPertua PIBG, diharapkan dapat menjadi panduan kepada ibu bapa untuk kemenjadian anak abad ke 21.




Info

Info