Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
KEM KEPIMPINAN MURID

3hb Februari 2017 - Belum sampai 2 minggu Majlis Perlantikan Pengawas telah berlangsung, pada hari ini, anak-anak yang bakal menjadi pemimpin masa hadapan telah menghadiri Kem Kepimpinan Murid yang diadakan di persekitaran sekolah SK Intan Baiduri. 

Program anjuran Unit Bimbingan dan Kaunseling SK Intan Baiduri ini adalah bertujuan untuk persediaan kepada 123 orang anak-anak ini bagaimana hendak menjalankan tugas mereka sepanjang tahun 2017 dengan lebih berkesan.
      • Pengawas Sekolah (50 orang)
      • Pengawas Pusat Sumber (25 orang)
      • Pengawas Briged Bestari (25 orang)
      • Pengawas SPBT (12 orang)
      • Pembimbing Rakan Sebaya (11 orang)
 

 

 

PIBG mengucapkan terima kasih kepada pihak sekolah kerana telah sudi menjemput PIBG untuk bersama-sama menjayakan program ini. PIBG telah menyumbangkan sedikit dana untuk memastikan program ini dapat dilaksanakan dengan cemerlang.

Info

Info