Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
SUKAN DAN REKREASI MINGGUAN
(SETIAP SABTU DARI PUKUL 9 PAGI HINGGA 12 TENGAHARI)

PIBG SK Intan Baiduri telah bekerjasama dengan Alumni SK Intan Baiduri untuk menganjurkan sukan dan rekreasi mingguan mulai 4 Mac 2017 pukul 2 petang hingga 5 petang di Dataran SK Intan Baiduri.

Tujuan program ini adalah untuk menyediakan tempat yang bersesuaian serta di kawal selia oleh abang-abang dan kakak-kakak alumni supaya adik-adik dapat dilatih sesuatu sukan atau rekreasi dengan lebih teratur.

Antara sukan dan rekreasi yang dicadangkan adalah :
  1. Sukan - Bola Baling, Bola Jaring, Futsal, Sepaktakraw dan Bola Tampar.
  2. Rekreasi - Catur, Kompang, Ukulele dan Tarian
Sebarang persoalan boleh dikemukakan kepada YDP PIBG En Zaifulsham Ahmad Zakaria (whatsapp/sms 012-2998660), manakala bayaran boleh dibuat pada Cikgu Mohd Halimi Bin Dalep. 

Borang boleh di muatturun di sini.

Info

Info