Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
JEMPUTAN MENGHADIRI MAJLIS BACAAN YASIN, TAHLIL, SOLAT HAJAT, DOA SELAMAT DAN CERAMAH SEMPENA PERAYAAN HARI GURU PERINGKAT WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR TAHUN 2017

11 Mei 2017 - Pada hari ini, mulai pukul 6.00 petang sehingga 11.00 malam, bertempat di Masjid Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur telah berlangsung program agama sempena Perayaan Hari Guru Peringkat Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.

PIBG SK Intan Baiduri telah menghantar dua orang wakil iaitu Naib Yang Di Pertua, En Azamudin Bin Zainudin serta Ajk Ibu Bapa, En Mohd Latif Bin Ibrahim.

Semoga guru-guru SK Intan Baiduri sentiasa diberi barakah mendidik anak-anak SK Intan Baiduri dalam mencapai kecemerlangan dari segi Kemenjadian Diri. Amin.


 

Info

Info