Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
TAHNIAH DIUCAPKAN KEPADA
PASUKAN CATUR LELAKI BAWAH 12 TAHUN SK INTAN BAIDURI

4 Mei 2017 - Tahniah diucapkan kepada Pasukan Catur Lelaki bawah 12 tahun SK Intan Baiduri ( adik Aliff Safwan, Syafrul Adam, Faris Hazmi dan Luqman Hakimi) dan jurulatihnya Cikgu Izzuddin Bin M. Sukrey, yang telah dapat menempatkan diri mereka sebagai pasukan ke 5 terbaik dalam Pertandingan Catur Sekolah Rendah Peringkat Zon Sentul.

Secara langsung, mereka adalah antara 6 pasukan terbaik yang dipilih untuk mewakili Zon Sentul ke pertandingan di Peringkat Negeri WIlayah Persekutuan tidak lama lagi.

Untuk makluman, Pasukan Catur SK Intan Baiduri telah dimulakan sejak tahun lepas. Walaupun baru ditubuhkan, Mohammad Luqman Hakimi Bin Mohd Malik telah berjaya mendapat tempat ke 12 bagi catur individu lelaki (bawah 10 tahun) dan seterusnya layak ke Peringkat Negeri Wilayah Persekutuan.

Sejak tahun lepas juga, PIBG SK Intan Baiduri telah turut membantu persediaan Pasukan Catur SK Intan Baiduri dengan menyumbang sehingga kini, 6 set papan catur kejohanan serta 5 jam meja kejohanan.

Semoga mereka akan terus mendapat kejayaan demi kejayaan. 



Info

Info