Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PROGRAM JUARA :
PERJUMPAAN IBU BAPA MURID TAHUN 6 YANG CEMERLANG

24 Mei 2017 - Pada hari ini, Perjumpaan Ibu Bapa Murid Tahun 6 yang Cemerlang telah diaturkan oleh Unit Bimbingan & Kaunseling serta Penyelaras Kecemerlangan UPSR di Bilik Bimbingan & Kaunseling.

Pada permulaan, 10 murid, berdasarkan keputusan peperiksaan berkala, telah terpilih dalam program ini dan komitmen ibu bapa untuk kecemerlangan anak mereka telah terbukti dengan kehadiran 100%.

Ucapan alu-aluan dimulakan oleh Guru Besar SK Intan Baiduri, Tn Hj Ahmad Fuad Bin Ahmad. Ianya diikuti oleh Guru Bimbingan & Kaunseling, Cikgu Ezalinda Binti Zakaria yang menerangkan tujuan Program Juara ini. 

Seterusnya, YDP PIBG SK Intan Baiduri, En Zaifulsham Bin Hj Ahmad Zakaria pula meyakinkan para ibu bapa bahawa PIBG sentiasa menyokong segala program yang diusahakan oleh pihak sekolah serta berharap para ibu bapa dapat bersama-sama membantu merealisasikan kecemerlangan anak-anak mereka. 

Agenda diakhiri dengan taklimat oleh Penyelaras Kecemerlangan UPSR, Cikgu Rohayati Binti Ghazali akan perjalanan program yang telah dirancang.

Semoga dengan adanya perjumpaan ini, para ibu bapa dapat bersama-sama sekolah dalam memastikan anak-anak mereka mendapat pendidikan yang terbaik.


 

Info

Info