Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
SUKAN CERGAS RIA SK INTAN BAIDURI 2017

5 Mei 2017 - Pada pagi ini telah berlangsung Sukan Cergas Ria SK Intan Baiduri 2017 untuk murid pra, tahun 1, tahun 2 dan tahun 3. Program yang dianjurkan oleh Unit Kokurikulum ini telah diadakan di Dataran SK Intan Baiduri dengan penyertaan hampir 50 murid pra dan 250 murid tahap 1.

Aturcara dimulakan dengan ucapan perasmian oleh Yang Di Pertua PIBG SK Intan Baiduri, Encik Zaifulsham Bin Hj Ahmad Zakaria dan seterusnya dimulakan dengan acara sukan pra.

Penyampaian hadiah kepada semua pemenang telah disampaikan oleh Encik Zaifulsham Bin Hj Ahmad Zakaria serta GPK Tadbir & Kurikulum, Pn Norizan Binti Mahmud. Turut hadir adalah GPK Kokurikulum, Pn Kasmah Binti Ismail dan GPK Hal Ehwal Murid, Pn Sakinah Binti Awang @ Umar.

Tahniah diucapkan kepada Guru-Guru SK Intan Baiduri kerana telah berjaya melaksanakan program ini dengan lancarnya.Terima kasih juga kepada Gardenia dan Nestle kerana telah menaja roti dan milo kepada kesemua murid yang hadir.

 

 

 

 

 

Info

Info