Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PROGRAM KECEMERLANGAN UPSR 2017 :
SEMINAR DIDIK RAKYAT

13 Mei 2017 - Pada hari ini, PIBG SK Intan Baiduri telah menghantar sejumlah 32 anak-anak tahun 6 SK Intan Baiduri untuk menghadiri Seminar Didik Rakyat oleh Berita Harian di Menara Berkembar Bank Rakyat, Brickfield.

Program sehari ini adalah dibawah tajaan Yayasan Bank Rakyat dan Bank Rakyat. Anak-anak ini diiringi oleh tiga guru pengiring iaitu Pn Rohayati Binti Ghazali, Pn Sharifah Intan Baiduri Binti Syed Mohd Bakhir dan Pn Haliza Binti Muhamat Dawam.

Semoga dengan usaha PIBG SK Intan Baiduri ini dapat dimanafaat sepenuhnya oleh anak-anak SK Intan Baiduri untuk mendapat keputusan UPSR yang cemerlang tahun ini.


 

 

 



Info

Info