Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
KARNIVAL PENDIDIKAN KAUNSELING KERJAYA PERINGKAT SEKOLAH RENDAH WILAYAH SENTUL

8 - 9 Mei 2017 - TAHNIAH diucapkan kepada Guru Bimbingan & Kaunseling, Pn Ezalinda Binti Zakaria kerana telah membawa pasukan sekolah untuk mendapat beberapa kejayaan dalam Karnival Pendidikan Kaunseling Kerjaya Peringkat Sekolah Rendah Wilayah Sentul :
  1. Kuiz Kerjaya - Juara. Muhamad Anaqi Qarin Bin M. Yusri
  2. Folio Kerjaya - Tempat Ketiga. Faris Hazmi Bin Khalid, Nur Sorhana Sharmimi Binti Yusof, Nor Athirah Izzati Binti Muhammad Edham dan Zulaikha Insyirah Binti Zolkarnain.
  3. Ikon Kerjaya - Tempat Keempat. Muhamad Darris Adam Bin Kamarol Affandi.
Nota : Pemenang tempat 1 - 5 layak mewakili Sentul ke Peringkat Negeri.

TAHNIAH juga kepada anak-anak yang telah berusaha :

Model Kerjaya - Tempat ke 6. Muhammad Alif Safwan Bin Azlan, Muhammad Nabil Hirzan Bin Mohd Azwadi dan Muhammad Aiman Nor Bin Zainuddin.

Melukis - Nuraina Jasmine Muhammad Alif Ho Soo Aun.

Mewarna - Nur Adrieana Qaseyh Al Hafeez Binti Abdullah.


 

  

  

 

 

Semoga dengan sumbangan dana yang telah diberikan oleh PIBG dapat meniup semangat kepada pasukan sekolah untuk lebih cemerlang di pertandingan Peringkat Negeri.

TERIMA KASIH juga diucapkan kepada :
  1. Guru Pengiring ke Karnival : GPK HEM, Pn Sakinah Binti Awang @ Umar dan Cik Nur Hashimah Binti Muhd Hashim.
  2. Guru Pembimbing yang membantu melatih murid : Pn Sharifah Intan Baiduri Binti Syed Mohd Bakhir, Pn Rohayati Binti Ghazali, Pn Mayasari @ Idawanie Binti Omar, Pn Rohana Binti Idris, Pn Rashidah Binti Abdul Malik, Pn Siti Nurul Elmy Binti Mazelan Shuhairi, Cik Nurfarah Hanim Binti Dollah, Pn Nuor Balqis Binti Rauli @ Ramli dan En Wan Rohaizad Bin Wan Zakaria.
  3. Ibu-ibu yang turut membantu secara sukarelawan : Pn Asmah Norazeeah Binti Razali dan Pn Siti Shuhaila Binti Shariff.
 

Info

Info