Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PAMERAN TENAGA HIJAU SK INTAN BAIDURI
di FESTIVAL STEM HIBISCUS INTERNATIONAL SCHOOL

21 April 2018 - Hibiscus International School telah menjemput SK Intan Baiduri untuk mengadakan pameran STEM di Festival STEM mereka yang telah dilangsungkan pada hari ini di Hibiscus International School kampus Segambut.


Dengan diketuai oleh Cikgu Mayasari @ Idawanie bt Omar dan dibantu oleh Jawatankuasa PIBG Puan Hawa Malisa bt Ibrahim, seramai 6 orang murid SK Intan Baiduri telah dibawa untuk membentangkan projek tenaga hijau. Turut hadir memberi sokongan adalah Guru Besar SK Intan Baiduri, Tuan Haji Ahmad Fuad bin Haji Ahmad dan YDP PIBG SK Intan Baiduri, Encik Zaifulsham bin Haji Ahmad Zakaria.

 

 

 

Semoga dengan pendedahan yang diberikan kepada murid-murid ini, diharap mereka dapat menimba pengalaman dan ilmu serta membentuk keyakinan diri yang terhasil daripada pergaulan dengan masyarakat luar.

Info

Info