Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
MAJLIS ANUGERAH KECEMERLANGAN
DAN PENYAMPAIAN SIJIL TAMAT PRASEKOLAH

16 November 2018 - Hari ini merupakan hari kemuncak majlis meraikan pencapaian murid-murid SK Intan Baiduri dari segi Kurikulum, Kokurikulum dan Sahsiah sepanjang tahun 2018. Majlis diserikan lagi dengan Penyampaian Sijil Tamat Prasekolah.

Yang DiPertua PIBG SK Intan Baiduri, Encik Zaifulsham bin Haji Ahmad Zakaria telah sudi untuk hadir dan merasmikan majlis pada hari ini. Beliau turut diiringi oleh Guru Besar SK Intan Baiduri, Tuan Haji Ahmad Fuad bin Haji Ahmad serta barisan pentadbir yang lain. Turut dijemput dan hadir bersama adalah ibu bapa pemenang anugerah.


 

 

 

 

Majlis bermula dengan ucapan alu -aluan oleh Guru Besar dan diikuti oleh ucapan perasmian oleh Yang DiPertua. Seterusnya, penyampaian sijil tamat prasekolah menjadi aturcara pertama dan disusuli dengan penganugerahan pencapaian murid tahun 1 sehingga tahun 6. Penganugerahan juga diselangseli dengan persembahan oleh Kumpulan Simfoni Rentak Tari, Pra 1 dan Pra 2 serta persembahan bercerita oleh Adik Alif Safwan.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aturcara berakhir dengan penganugerahan kepada Tokoh Sukan, Tokoh Nilam, Tokoh Kokurikulum, Tokoh Kurikulum dan Tokoh Murid. Tahniah diucapkan kepada semua pemenang. Semoga kejayaan yang dikecapi pada hari ini dapat diteruskan pada tahun berikutnya.  

Info

Info