Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
TAHNIAH MURID TAHUN 6
ATAS KEPUTUSAN CEMERLANG PPSR 

29 November 2018 - Tahniah diucapkan kepada semua murid tahun 6 SK Intan Baiduri yang telah menerima keputusan Pelaporan Pentaksiran Sekolah Rendah (PPSR) 2018 pada hari ini. Penyampaian keputusan bermula pada pukul 10.30 pagi di Dewan Seri Baiduri, merangkumi 4 pelaporan iaitu PBD, PAJSK, Psikometrik dan UPSR.

Terima kasih juga kepada pentadbir dan guru SK Intan Baiduri kerana telah berjaya membimbing anak-anak ini sejak dari tahun 1 sehingga tamat persekolahan mereka. Secara keseluruhannya, terdapat peningkatan Kemenjadian Murid dalam pelbagai bidang. Ianya hasil daripada usaha PIBG dan sekolah dalam memberi pelbagai pendedahan samada dari segi Jasmani, Emosi, Rohani, Intelek dan Sahsiah.

Terima kasih juga kepada ibu bapa dan komuniti seperti Muafakat Sentul, LA21KL, DBKL, Yayasan Bank Rakyat, Planetarium Negara, UTMKL, MDEC, BRAINet, Pusat Pakaian Hari-Hari, FRIM, Pintar Foundation dan sebagainya yang telah membantu PIBG dan sekolah untuk memastikan anak-anak SK Intan Baiduri mendapat pendedahan yang maksima.

Semoga dengan penerimaan laporan ini, para ibu bapa dapat meneliti kembali pencapaian anak-anak dan merancang halatuju anak-anak mereka berdasarkan kebolehan dan bakat yang telah dapat dinilai melalui PPSR. 

 

 

 

 

 

 

 

Info

Info