Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
HARI ORIENTASI PRA SEKOLAH DAN TAKLIMAT IBU BAPA SESI 2019

23 November 2018 - Pada hari ini telah berlangsung Hari Orientasi Pra Sekolah dan Taklimat Ibu Bapa Sesi 2019. Program ini diadakan untuk para ibu bapa yang telah mendaftar kemasukan anak ke pra sekolah SK Intan Baiduri sesi 2019 dan juga memberi pendedahan kepada anak-anak akan persekitaran sekolah.

Turut hadir dijemput adalah Yang DiPertua PIBG SK Intan Baiduri, Encik Zaifulsham bin Haji Ahmad Zakaria, Guru Besar SK Intan Baiduri, Tuan Haji Ahmad Fuad bin Haji Ahmad serta GPK Tadbir & Kurikulum, Puan Norizan binti Mahmud. Program hari ini dikendalikan oleh Guru Pra Sekolah iaitu Puan Cheng Buck Luan (Pra 1) dan Puan Rosidah binti Yaacob (Pra 2).

Majlis dimulakan dengan ucapan aluan oleh Guru Besar dan Yang DiPertua. Seterusnya adalah sesi taklimat pra sekolah oleh Puan Cheng dan Puan Rosidah. Semoga dengan adanya majlis sebegini dapat membantu para ibu bapa dalam persediaan awal alam persekolahan anak-anak mereka. 

 

 

 

 

 

 

 

Info

Info