Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
TAHNIAH ADIK ALIF SAFWAN KERANA
MENJADI JOHAN BERCERITA TAHAP 2
DI KARNIVAL BAHASA MELAYU
PERINGKAT KEBANGSAAN 2018

28 Oktober 2018 - Tahniah diucapkan kepada adik Muhammad Alif Safwan bin Azlan kerana telah mengharumkan nama SK Intan Baiduri setelah menjadi Johan Bercerita Tahap 2 di Karnival Bahasa Melayu Peringkat Kebangsaan 2018 yang berlangsung di MH Ipoh Tower Hotel pada 26 - 28 Oktober 2018.

 

 


Tahniah juga kepada cikgu Rohayati binti Ghazali yang merupakan Ketua Panitia Bahasa Melayu kerana telah berjaya membimbing adik Alif Safwan sehingga mencapai kejayaan pada peringkat kebangsaan. Semoga dengan kejayaan ini akan memberi semangat, bukan sahaja pada adik Alif Safwan sendiri, bahkan kepada warga SK Intan Baiduri untuk terus berusaha mencapai kejayaan yang lebih cemerlang.

Info

Info