Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
BENGKEL ROBO TRACER
PETROSAINS RBTX CHALLENGE 2018

17 - 18 April 2018 - Pada tahun ini, buat julung kalinya SK Intan Baiduri telah mendaftarkan nama 6 orang murid (3 pasukan) untuk menyertai Pertandingan Robo Tracer Petrosains RBTX Challenge 2018. Sebelum pertandingan zon kelayakan yang dijadualkan akan dilangsung pada bulan Julai, satu Bengkel Robo Tracer telah diadakan selama 2 hari di Petrosains KLCC untuk para peserta yang telah mendaftar.

SK Intan Baiduri telah menghantar 4 orang murid dan diringi oleh Cikgu Mayasari @ Idawanie binti Omar, Cikgu Mohd Syakir bin Ahmad Sawal serta En Zaifulsham bin Haji Ahmad Zakaria, YDP PIBG SK Intan Baiduri.


 

 

 


Alhamdulillah bengkel yang telah dijalankan amat memberi manafaat kepada guru dan murid dalam menyediakan diri untuk pertandingan zon kelayakan nanti. Semoga pertandingan ini menjadi permulaan pada murid-murid SK Intan Baiduri untuk sentiasa mencuba bersaing dan menunjukkan bakat mereka terutama dalam bidang STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematic).

Info

Info