Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PERKHEMAHAN UNIT BERUNIFORM LESTARI ALAM 2018

8 April 2018 - Pada hari ini telah berlangsung Majlis Penutup Perkhemahan Unit Beruniform Lestari Alam SK Intan Baiduri yang diadakan di Kem Rimba Tamu, Batang Kali, Hulu Selangor.  Perkhemahan selama 3 hari 2 malam ini telah dianjurkan oleh Unit Kokurikulum SK Intan Baiduri bermula pada 6 April 2018 dengan kehadiran 40 murid dari Persatuan Pengakap, Tunas Kadet Remaja, Pandu Puteri dan Bulan Sabit Merah Malaysia.


 

 



Encik Zaifulsham bin Haji Ahmad Zakaria, YDP PIBG SK Intan Baiduri telah dijemput untuk merasmikan Majlis Penutupan. Turut hadir adalah Guru Besar, Tuan Haji Ahmad Fuad bin Haji Ahmad, GPK Tadbir dan Kurikulum, Puan Norizan binti Mahmud dan GPK Kokurikulum, Puan Kasmah binti Ismail.


 

 

Objektif perkhemahan adalah untuk membina karektor murid yang lebih seimbang, menyemai sikap kerjasama dan tolong menolong serta membentuk keperibadian cemerlang. Semoga apa yang telah diterapkan dapat menghasilkan murid yang bersifat holistik.  

Info

Info