Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
KURSUS PENINGKATAN PEMBIMBING RAKAN SEBAYA (PRS) 
SEKOLAH RENDAH WILAYAH SENTUL 2018

3 April 2018 - Unit Hal Ehwal Murid, Pejabat Pendidikan Wilayah Sentul dengan kerjasama Majlis Guru  Zon Sentul Rendah telah menganjurkan Kursus Peningkatan PRS Sekolah Rendah Wilayah Sentul 2018 bertempat di Kolej Islam Antarabangsa, Kuala Lumpur mulai pukul 7.30 pagi hingga 4.30 petang.

50 buah sekolah rendah dengan jumlah peserta seramai 151 orang murid telah menyertai kursus ini dimana SK Intan Baiduri diwakili oleh 3 orang murid dan guru pengiring, Cikgu Ezalinda bt Zakaria. Turut membantu pengurusan dan perjalanan murid adalah Puan Azian bt Sumin, AJK PIBG SK Intan Baiduri.

Semoga dengan adanya Kumpulan Khidmat Bantu Sekolah (KKBS) dalam program-program luar sekolah dapat meringankan beban guru serta membantu melancarkan persediaan murid dan sekolah. Tahniah juga diucapkan kepada Cikgu Ezalinda atas usaha beliau untuk memberi pendedahan luar kepada anak-anak SK Intan Baiduri.

 

 

Info

Info