Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PERTANDINGAN TARI RAKYAT MALAYSIA 
SEMPENA HARI KRAF KEBANGSAAN 2018

29 Mac 2018 - Tahniah diucapkan kepada Kumpulan Simfoni Rentak Tari SK Intan Baiduri atas persembahan yang mantap dan bertenaga dalam Pertandingan Tari Rakyat Malaysia sempena Hari Kraf Kebangsaan 2018 yang telah diadakan di Kompleks Kraf Kuala Lumpur pada hari ini.

Kumpulan ini telah di latih oleh Cikgu Sharifah Intan Baiduri binti Syed Mohd Bakhir dan diuruskan oleh Pengurus Cikgu Rebecca Anak Nira serta Penolong Pengurus, Cikgu Siti Nadiah binti Ahmad.

Semoga semangat tari ini dapat diteruskan agar melatih skil motor anak-anak SK Intan Baiduri untuk lebih cemerlang dalam apa-apa bidang sekalipun.

 

 


Info

Info