Ibu Bapa yang ingin terlibat membantu PIBG dalam Kumpulan Sokongan Ibu Bapa, boleh mendaftar di Pautan -> Pendaftaran KSIB " ----- " Alumni SKIB digalakkan untuk mendaftarkan diri di Pautan -> Pendaftaran Kelab Alumni " ----- " Sumbangan anda pada Tabung PIBG amat kami hargai untuk melancarkan program yang akan dirancang untuk anak anda jua. Sumbangan wang boleh disalurkan ke akaun PIBG SK Intan Baiduri di Bank CIMB 8000-3887-27 (Resit perlu dihantar ke PIBG untuk pengesahan sumbangan)
PENUTUPAN KANTIN SEKOLAH

17 - 20 April 2018 - Pada 16 April 2018, sekolah telah mengeluarkan surat kepada ibu bapa bahawa kantin sekolah akan ditutup mulai 17 - 20 April 2018 untuk proses baikpulih dan pembersihan. Sebagai langkah proaktif, pihak sekolah telah mengatur dengan pengusaha kantin sekolah lain untuk menyediakan makanan waktu rehat pada keempat-empat tarikh tersebut.

PIBG juga telah mengambil inisiatif dengan menggerakkan Jawatankuasa PIBG yang diketuai oleh Puan Norshamsiah bt Shamsuddin dan Puan Azian bt Samin untuk memastikan kelancaran pergerakan murid pada waktu rehat selama 4 hari tersebut.

Kumpulan Sokongan Ibu Bapa juga telah digerakkan di mana 6 orang ibu dan bapa telah turut membantu. Terima kasih diucapkan kepada para Intan dan Baiduri :

1. Puan Noor A'tikah bt Mohd Yunus
2. Puan Zainalina bt Zanol Bahar
3. Puan Warnita bt Adnan
4. Puan Zuriah bt Mohd Hasan
5. Puan Shamsinar bt Mat Razali
6. Encik Amiruddin bin Hasan

Walaupun dalam masa yang terlalu singkat, alhamdulillah dengan kerjasama dan sokongan yang diberikan oleh ibu dan bapa telah dapat membantu pergerakan murid pada waktu rehat dan seterusnya melancarkan aktiviti persekolahan anak-anak SK Intan Baiduri.

SYABAS pada semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung. 


 

 

 

Info

Info